منتديات التقني عالم التجارة
SPTechs منتديات
 اسم المستخدم حفظ بيانات الدخول 
كلمة المرور
  منتديات SPTechs   > منتدي الشباب العربي
 thread

الصداقة معنى كبير

 

  الخميس 21 مارس 2019 م الموافق ‏14/‏رجب/‏1440 هـ الساعة 23:0

 


الرد على الموضوع عدد القراءات : 6492   

معلومات :   البلد : مصر  : المدينة : القاهرة
  عدد المشاركات : 10
hamada200020000


[ الأحد 20 أبريل 2008 ]
 
 
 

الصداقة معنى كبير



الصداقة من اجمل ما جعل الله لنا فمعنى ان نكون اصدقاء فى الحياة ان نكون يوميا على نفس الحال من الحب والاخلاص ولا يشعر احد بمعنى الصديق الحق الا عندما يذهب فحافظوا على اصدقائقم




محمد المصرى


  صفحة : 1 من 6 

     01   02    03    04    05    06     >>    


# 1  
sara
معلومات :  البلد : الأردن  : المدينة : عمان
  عدد المشاركات : 21
sara

 
[ الثلاثاء 29 أبريل 2008 ]
 
 
 
الصداقة هىروح الحياة عندما تفقد صديقك تكون قد فتحت اقصى ابواب الغربة اتمنى من كل شخص يمتلك صديق مخلص ان يحافظ عليه


# 2  

معلومات :  البلد : سورية  : المدينة : اللاذقية
  عدد المشاركات : 13
power912

 
[ الأحد 4 مايو 2008 ]
 
 
 
للصداقة مكانة ومعنى ابلغ من ان نكتب عنها
ربما للعفوية في هذا المجال اصدق تعبير عن تلك الحالة
غريب ذلك الشعور الذي يجمعك بصديقك وغريبة تلك المحبة التي تجمعك بصديقك....


# 3  
sara
معلومات :  البلد : الأردن  : المدينة : عمان
  عدد المشاركات : 21
sara

 
[ الجمعة 16 مايو 2008 ]
 
 
 
نعم صدق الصداقه هي عطر الحياه

والانسان بلا صديق كورده بلا عطر

الصداقه كنز لا يفنى

الصديق هو مرئاتك فحافظ عليه لا الصديق من صدقك لا منصدقك


احتراماتي


# 4  
khokha1988
معلومات :  البلد : مصر  : المدينة : القاهرة
  عدد المشاركات : 5
khokha1988

 
[ الجمعة 16 مايو 2008 ]
 
 
 

اجمل شيء في العالم هو الصداقه 

ولكن صعب توجد الصداقه بين الاخوات

انا مخنوقه من الموضوع دا

و اريد الرد حالا

اختكم خلود



# 5  
hamada200020000
معلومات :  البلد : مصر  : المدينة : القاهرة
  عدد المشاركات : 10
hamada200020000

 
[ الجمعة 16 مايو 2008 ]
 
 
 
على فكرة والله يا خلود انا بجد عندى اصدقاء بجد زى الاخوات وبنات كمان بس بجد لما بنسيب بعض بيبقى صعب اوى وارجو انا تجعلينى صديق


محمد المصرى


# 6  

معلومات :  البلد : فلسطين  : المدينة : بيت لحم
  عدد المشاركات : 13
فتونة

 
[ الإثنين 19 مايو 2008 ]
 
 
 

مرحبا صح انها الصداقة روح الحياة الشخص بجد صديق بسرعة بس من الصعب يجد الصديق الذي يستحق التضحية ويقول المثل احظر صديقك مليون مرة وعدوك مرة انا براي تجدو الصديق الصالح والوفي مش اي صديق وبتقدر تعرف صديقك الحقيقي عندما تقع في مشكلة يقف جانبك وشكرا



# 7  

معلومات :  البلد : مصر
  عدد المشاركات : 5
monaibra

 
[ الخميس 22 مايو 2008 ]
 
 
 
خلود الصداقة شئ جميل ومهم في حياة أي انسان عشان كده صعبة مش أي حد يكون صديق الشخص اللي يقف جنبك فشدتك ويصارحك بأخطائك ويحبك لنفسك مش لمصلحة هو ده الصديق أنايشرفني تعتبريني صديقة ليكي.أنا منى


# 8  

معلومات :  البلد : مصر
  عدد المشاركات : 5
monaibra

 
[ الخميس 22 مايو 2008 ]
 
 
 

الصداقةأجمل وأهم شئ وعشان كده هو صعب جدا لأن الصديق هو اللي يقف جنبك فشدتك ويعرفك أخطائك وعيوبك لأن مفيش انسان كامل ويحبك لشخصك مش لمصلحة اتمنالك تلاقي اصدقاء بجد وربنايوفقك.أختك منى



# 9  

معلومات :  البلد : عمان
  عدد المشاركات : 1
yhgd

 
[ السبت 14 يونيو 2008 ]
 
 
 
الصداقة سرور تدخله الى صاحبك ولوكنت صامت


# 10  

معلومات :  البلد : إختــر دولة
  عدد المشاركات : 1
loveegypt

 
[ الإثنين 1 سبتمبر 2008 ]
 
 
 

الصداقه اهم شى فى الحياه  بس لو صديق خان  يبقى مش تمام

lovely_girl

 



  صفحة : 1 من 6 

     01   02    03    04    05    06     >>    

اضافة رد على الموضوع




  منتديات SPTechs : مشاركات شبيهة .  لموضوع : الصداقة معنى كبير

   .   رسائل زعل و حزن و عتاب و الخيانة اكثر من ألف رسالة
   .   ما معنى الحب؟
   .   رسائل الحب والعشق اكثر من الف رسالة
   .   علامات يوم القيامة .. العلامات الكبرى
   .   اسرار وخفايا المسنجر حصرياامن الالف الى الياء
   .   استشارات جنسية (طبيا ودينيا ونفسيا)
   .   ماهي لغات البرمجة
   .   انواع الشبكات
   .   الى حبيبتى
   .   مسجات و رسائل حلوة و خفيفة


  منتديات SPTechs : مشاركات loveegypt  
   .   غلطة منى



اسم المستخدم                        كلمة المرور

حفظ معلومات الاشتراك

# الصداقة معنى كبير

register
 مستخدم جديد